ח"כ קרויזר: "דורשים מבצע בנוסח חומת מגן"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ קרויזר: "דורשים מבצע בנוסח חומת מגן"

ח"כ יצחק קרויזר מדבר על גל הטרור, במהדורת סוף השבוע של 'קול חי': "הטרור הזה במשמרת שלנו ומחובתנו לעשות יותר. אנחנו עדיין דורשים להיכנס לחומת מגן 2 ולא רק סיכולים נקודתיים. בתי המשפט משחררים עבריינים או משיתים עונשים מגוחכים. לכן התנגדנו לכניעה הזו שהוצעה"

יצחק קרויזר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק קרויזר (עוצמה יהודית), חבר הוועדה לבחירת שופטים, שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע והתייחס לגל הפיגועים: "הטרור הזה במשמרת שלנו ומחובתנו לעשות יותר. יש לנו חילוקי דעות על ההתנהלות, אבל מה שבכוחו של בן גביר, כמו אל מול האסירים הביטחוניים אנחנו רואים שינוי. עד היום ראינו שמעדיפים שקט".

לדבריו: "אנחנו עדיין דורשים להיכנס לחומת מגן 2 ולא רק סיכולים נקודתיים. המחבלת שניסתה לדקור את השוטר בעיר העתיקה השבוע הגיעה מג'נין".

קרויזר הוסיף: "שנים רבות של תפיסת עולם שהעדיפה להעביר לרשויות הערביות כספים שידעו שעוברים לארגוני הפשיעה. שנים של העלמת עין מכלי הנשק".

הוא האשים גם את מערכת המשפט במצב: "אומרים לנו במשטרה אנחנו עושים עבודת קודש, עושים חקירות ואז מגיעים לבתי המשפט והעבריינים משתחררים או מקבלים עונשים מגוחכים. הרפורמה הזו עבור כל עם ישראל. לשופטים יש המון סמכות עם אפס אחריות. לכן התנגדנו לכניעה הזו שהוצעה".



0 תגובות